Stille her, men det er endelig SOMMER! (På Østlandet i allefall!)

By Kirkerotta - 00:18

Merker at det blir litt stille her når jeg ikke har noe penger inn. Men snart dukker det heldigvis opp litt kroner på konto igjen. 

Barnetrygd kommer straks, og så får jeg inn 10 000 kr i ekstra cash fra ekstrajobben min. Så da er planen at jeg skal bruke 6000 kr til nedbetaling av gjeld. 
Resterende 4000 går til regninger og mat, det samme med barnetrygden.

Og nå er det snart juni og jeg gleder meg som en unge til feriepengene!!!
Regner med det er flere der ute som også gleder seg?! 

Elsker at sommeren har kommet til Østlandet. Og jeg prøver å nyte dagene. Men det blir også mye jobbing. I går var det vel 28 grader ute og jeg satt inne å jobbet hele ettermiddagen. (Etter å ha kommet hjem fra jobb nr 1)
Svetta og sverta, men skal jeg tjene penger må jeg stå på! 
Blir jobbing i hele ettermiddag også, og i dag er det jo meldt over 30 grader. Kjenner at jeg gruer meg litt allerede. 
Forhåpentligvis blir jeg ferdig sånn at jeg kan ta en liten pust i bakken og ta meg fri på torsdag og fredag ettermiddag. 
På søndag skal jeg på oppdrag også, nesten så jeg håper at temperaturen går ned bittelitt. 

Satt å hørte på Dave Ramsey podcasten i dag, ,men om kar som hadde over 1 million DOLLAR i studielån! Han betalte 1500 dollar hver mnd og det dekket ikke en gang renta. Og gjelda hans økte med over 100 dollar per dag! 
WOW! Så utrolig kjipt å være i en sånn situasjon! Og det får min gjeld til å virke som småpenger i forhold! 

Dette skal jeg greie! Blir så inspirert av å høre på alle de som er på Dave Ramsey show og roper sine "Debt free screams"! Hvis folk greier å betale ned all gjeld inkl. huslån, så greier jeg det også! 



  • Share:

You Might Also Like

2 kommentarer

  1. 1 million DOLLAR i studielån? :O Husker du hvilken episode det var? Den ville jeg hørt

    SvarSlett
    Svar
    1. Jepp, du hørte riktig!
      Jeg hører på episodene på Spotify, her er link til den aktuelle episoden: https://open.spotify.com/episode/4MraB4J74Sq2rFRsb8bzjw?si=yLAzKGsoSl6r6AZ-XZiuXw

      Slett