Betaling av regninger igjen

By Kirkerotta - 11:53

I dag kom resten av pengene til mannen, så har fått betalt nesten alle regningene jeg hadde i bunken min.
Har et par dumme igjen, men skal få tatt de etterhvert som det kommer mer penger på konto.

Stusset litt over at jeg ikke hadde fått regning på bilforsikring og på innbo forsikring denne mnd. Tok derfor en telefon til Storebrand for å høre. Han på telefonen så ikke helt ut til å skjønne hva som hadde skjedd, men han mente at jeg hadde betalt for mye og derfor hadde penger tilgode hos dem. Derfor ville jeg ikke få regning de neste mnd.
Jeg fikk forsikret meg om at jeg hadde både bilforsikring og innboforsikring i orden, og det kunne han bekrefte. Så da får jeg vel bare nyte det så lenge det varer!

Firmaet min går ganske bra for tiden. Har enda ikke bestemt meg for om jeg skal satse på å leie lokaler, men det er jo fremdeles den store drømmen. Har fått et veldig godt tilbud på et lite lokale, som jeg har lyst å takka ja til.
Mulig jeg hører om jeg kan få 3 mnd. prøvetid, og så ta det derfra. Syns det er skummelt å binde meg i 12 mnd.
Tror det å leie lokaler kan være det neste steget i karrieren min, og at det kan være en mulighet for meg å satse og etterhvert leve av drømmen min.
Skal tenke litt mer på det, se hvor mye jeg greier å sette til side denne mnd. mot en evt. husleie.




  • Share:

You Might Also Like

0 kommentarer