Gjerrigknark

By Kirkerotta - 04:00

Fant akkurat et kjempe bra tilbud på frisør. Kun 299 kr for en klipp. Nå har jeg ikke vært hos frisøren på veldig lenge (tror jeg fikk en nesten gratis klipp hos en lærling, høsten 2015) , så jeg tenkte at yes, dette tilbudet måtte jeg hoppe på.

Jeg gikk inn på nettsiden, startet bestillingen, men lukket etterhvert nettsiden kjaptog tenkte:

"Jeg skal spare de pengene: jeg har youtube og jeg har saks!" 



Haha...

Om resultatet blir like bra? Neppe. Men de 300 kr kan jeg heller bruke på andre viktigere ting!

  • Share:

You Might Also Like

3 kommentarer

  1. Har klippet meg selv ja, da jeg betalte gjeld. Gikk helt fint det!

    SvarSlett
  2. Hyggelig at du skriver igjen og at det går bra med dere!

    SvarSlett
  3. Håper du blogger mer snart :-) hilsen ny leser som har lest gjennom alt i arkivet

    SvarSlett