Føre var - spare penger på bursdagsgaver

By Kirkerotta - 03:26



Når man har barn, går det en del penger til gaver i løpet av året.
Og siden jeg har levd fra lønn til lønn, har jeg alltid endt opp med å handle gave i siste liten. Og alltid endt opp med litt kjipe, men også dyre gaver.

Nå som jeg har litt ekstra kroner, har jeg mulighet til å kjøpe gaver på forhånd, når det er salg.

Har akkurat kjøpt inn gaver til de bursdagene jeg vet datteren min skal i utover våren/sommeren/høsten.
Betalte kun 25-65 kr per gave. Før prisene på disse gavene var 149-249 kr. Inkl. frakt kommer prisen per gave på 60 kr.  
Så da har jeg kjøpt gaver som er fine, i utgangspunktet dyrere enn det jeg ville kjøpt og jeg har spart penger. Har som regel kjøpt gave for rundt 100-150 kr per bursdag. Så nå sparer jeg rundt 50 kr per bursdag!

Alle bekker små blir en stor å! 

---

Og når jeg kom hjem etter å ha bestilt dette i går, så lå det invitasjon i posten til bursdag til helga. Så da slipper jeg å stresse ut for å finne gave også! 
Win - win!

  • Share:

You Might Also Like

0 kommentarer