Lønningsdag og har hatt besøk av "Murphy"

By Kirkerotta - 22:19

Selvsagt når alt ser ut til å gå på skinner, så måtte jo denne "Murphy" stikke innom en tur.

Først punkterte bilen, heldigvis skjedde det utenfor her, så fikk byttet til noen dekk vi hadde stående. Men det betyr at jeg må kjøpe nye vinterdekk til høsten.

Så fikk jeg trøbbel med bilen. Fikk heldigvis gratis leiebil og opphenting av bilen min. Men det ble en uforutsett utgift på 1500 kr.
I tillegg måtte jeg jo dekke bensin og bompenger på leiebilen jeg hadde noen dager.

Spiser dessverre litt av pengene jeg skulle betale ekstra på lånet denne mnd. Men det var ikke noe stort setback egentlig. Har fortsatt god kontroll! Og skal fremdeles betale inn 4000 kr ekstra i tillegg til minstebeløpene.

Jeg tenker jo at det er kjipt med biltrøbbel, men samtidig ble det ikke så dyrt, og denne bilen har virkelig ikke kosta meg mange kronene de siste årene!

Fikk lønn i går, så nå er alle regninger betalt, og penger satt av til alle regninger som kommer i slutten av mnd. Satt 750 kr til sparing også.

Heldigvis ser det mer positivt ut på inntektssiden siden mannen begynner å tjene litt penger nå! Håper han er oppe på en full inntekt i løpet av høsten. Det kommer til å bli en helt ny hverdag for oss!
Gleder meg til å kunne måke enda mere penger til nedbetaling av gjeld for å få snøballen til å rulle fortere.

Føler at min økonomiske hverdag er litt traust for tiden. Skjer liksom ikke så mye spennende.
Har gått å ventet på dette skatteoppgjøret, og ble litt skuffa når jeg bare fikk igjen 400 kr. Men samtidig helg greit at det ikke ble baksmell.





  • Share:

You Might Also Like

0 kommentarer