Lureri?

By Kirkerotta - 00:07

Siden jeg hadde litt biltrøbbel her for et par uker siden hadde jeg også leiebil. (Gratis vel og merke, måtte kun dekke bensin og bompenger)

Jeg er alltid nøye med å fylle tanken helt full når jeg leverer. Dermed fylte jeg på den nærmeste bensinstasjonen, og det var 500 meter å kjøre til stedet der jeg satte fra meg bilen.

Så kom avregningen fra Hertz. De hadde tatt betalt for 62 kr i bensin og 200 kr i gebyr!

Tidligere ville jeg nok ikke sjekket epostene med avregning fra Hertz en gang, men nå er jeg veldig nøye på å sjekke sånt.

Jeg sendte selvsagt med en gang en klage til Hertz, og i dag fikk jeg refundert 262 kr!
Så det lønner seg å klage!
Kan tenke meg at det er veldig mange som blir "lurt" hver eneste dag, og som betaler for bensin og gebyr selv om tanken er fylt opp!


  • Share:

You Might Also Like

0 kommentarer