Livet er virkelig en prøve

By Kirkerotta - 00:19

Den siste tiden har vært ekstra tøff, og jeg føler at vi settes på å prøve etter prøve.

Vi hadde en skikkelig opptur i tidlig i juni/juli/august. Før det plutselig begynte å kollapse for en mnd siden.

Først måtte bilen på verksted en gang.
Så måtte bilen på verksted en gang til nå en mnd. etterpå.
Heldigvis ikke så dyrt, men ble noen tusenlapper.

Mannen som har drevet for seg selv i det siste og som sakte men sikkert har begynt å bygge seg opp og fått litt inntekt, fikk beskjed om at han ikke fikk lov å bruke lokalene han har brukt til dette formålet.
Så da er vi i gang med en rund-dans med å finne nye lokaler.
Fant et perfekt et i går, og mannen skulle på visning. Men 30 minutter før ringer de igjen og sier det er utleid.
Lenge siden jeg har følt meg så skuffet. 

Vi mistrives veldig der vi bor også, så vi leter også etter et nytt sted vi kan flytte til. Og akkurat nå er det ikke en eneste aktuell bolig til leie i området.

Jeg har hatt mye angst i det siste, og merker at jeg blir veldig sliten. Og selv om økonomien går sånn helt ok, så føler jeg at jeg ikke er der jeg vil være.

Jeg håper virkelig at ting snart snur, føler virkelig vi trenger en opptur snart! For akkurat nå virker alt mørkt og håpløst.

  • Share:

You Might Also Like

0 kommentarer