Alt for optimistisk

By Kirkerotta - 00:29

Etter å ha sjekket hvilke regninger som forfaller og regnet litt på hva vi trenger til mat, ser jeg at mitt ønske om å betale 6000 kr i dag er litt vel optimistisk.
Dukket også opp en uforutsett utgift som jeg må dekke med pengene som kom nå.

Så da må jeg prøve å regne på det og se hvor mye jeg faktisk greier å betale på gjelda.
Kjenner at jeg er litt skuffa, men ser også at jeg må prøve å være enda mer realtistisk!

Men jeg får inn ca 7000 kr til før feriepengene kommer, så jeg forholder meg positiv!

Fikk spørsmål om link til episoden Dave Ramsey hadde om mannen som hadde 1 million dollar i studielån.

Du finner den på Spotify https://open.spotify.com/episode/4MraB4J74Sq2rFRsb8bzjw?si=qcEQZSgDRC2qDv6KVSM7dQ

Og her står det en artikkel om mannen i World Street Journal hvis noen har lyst å lese:

https://www.wsj.com/articles/mike-meru-has-1-million-in-student-loans-how-did-that-happen-1527252975











  • Share:

You Might Also Like

0 kommentarer