Kom "Murphy" på besøk?

By Kirkerotta - 10:13

Så utrolig nervepirrende å skulle hente bilen i går etter EU-kontrollen. Føler at jeg aldri liksom vet hva resultatet blir.
Men heldigvis kom ikke Murphy på besøk, og bilen gikk rett igjennom kontrollen!

Nok en gang gikk den igjennom uten noen feil. Elsker el-bilen min altså! Aldri hatt en bil med så få feil! Og den går som en kule!
Virkelig det beste kjøpet jeg noen gang har gjort! Aldri angret på at jeg skaffet meg el-bil og jeg kommer aldri til å kjøpe bensin eller diesel bil igjen.

Det er så verdt det!


  • Share:

You Might Also Like

1 kommentarer

  1. Så fint å høre. Jeg har også akkurat kjøpt meg en elbìl, en Nissan Leaf. Veldig fornøyd, håper den også går gjennom eu kontrollen når den tiden kommer. Jeg syns den er fin nå ihvertfall. Fin blogg du har.

    SvarSlett