Mine tanker rundt kontokreditt

By Kirkerotta - 08:34

Som jeg skrev her om dagen har jeg fått refinansiert det meste av gjelden min nå.

I flere år har jeg hatt en kontokreditt på 40 000 kr som jeg makset ut. ,

Så nå har jeg avsluttet kontokreditten og betalt det med refinansieringslånet. Så nå skal jeg endelig begynne å betale TILBAKE disse pengene!

Skal innrømme at jeg egentlig har latt være å ta med denne kontokreditten i min totale gjeld. Noe som selvsagt er helt feil.
Hver lønn har jeg jo egentlig bare betalt ned på kontokreditten, og deretter brukt den opp igjen i løpet av mnd.
Men nå er pengene som kommer inn på kontoen min, mine penger igjen!

Syns det er dritskummelt å samle flere lån i et stort! Samtidig som det gir meg veldig god oversikt. Har jo hatt god oversikt nå også, men jeg har jo hatt flere ulike kreditorer.

Jeg har ikke tatt opp mer lån når jeg refinansierte. Har kun tatt opp de samme beløpene jeg hadde fra før. Ellers er jo vitsen borte!

Spent på å se at alle kontoene blir avsluttet! Selv om jeg bare har flyttet gjeld så er det en spennende følelse.


  • Share:

You Might Also Like

0 kommentarer