Testet ut appen "Dreams"

By Kirkerotta - 02:59

Jeg elsker alle typer gadgets og apper som omhandler økonomi. For en tid siden fant jeg appen
"Dreams" og jeg ble veldig nysgjerrig.
Men når jeg prøvde å registrere meg, hang appen seg opp og jeg endte med å droppe å registrere meg.

Nå har det gått et par mnd. i går prøve jeg meg på nytt!

Selve registreringen er ganske omstendig, men jeg kom i mål til slutt!

Her kan man sette seg et sparemål, og sakte men sikkert se at man nærmer seg målet!
Sparingen skjer i Storebrand.

For meg som ikke er flink å spare, er det genialt at pengene settes i en annen bank og at jeg ikke kan logge inn i nettbanken og ta ut pengene samme mnd. som jeg satte de på sparekontoen.
Pengene kan selvsagt tas ut, men de er ikke like tilgjengelig som når de står i dagligbanken.

Appen er fin å se på, og man kan sette opp hvor mye man ønsker at appen skal trekke til sparing daglig, ukentlig, eller kanskje tilfeldig.
Man kan også legge inn vaner man ønsker å gjøre noe med, f.eks droppe en brus, og heller sette pengene på konto. Evt. droppe sigaretter og heller sette over beløpet til sparing!
Man kan også sette opp en "Tyv" som en gang i løpet av mnd går inn og "stjeler" et beløp mellom 1-200 kr og setter det til sparing. Altså mange muligheter for å trekke noen ekstra kroner her og der.

Syns appen er spennende, og det gjør sparing litt mer morsommere!

Du kan laste Dreams appen her:

https://www.getdreams.com/en

PS: Jeg har ikke fått betalt for å fortelle om appen! :)

  • Share:

You Might Also Like

0 kommentarer