Noen harde fakta

By Kirkerotta - 04:19

Nå har jeg fått en del svar fra kreditorene med full oversikt over hva jeg har betalt.
Tenkte å legge ut de jeg har fått svar på, sånn at dere kan se litt hva jeg faktisk har fått utrettet.

Lindorff
Opprinnelig 10783
Gjenstår 5018

Salvo (SEB) 
Opprinnelig 23764
Gjenstår: 15764

Salvo (Diners) 
Opprinnelig 31773
Gjenstår: 25275

Kredinor (Norwegian Bank)
Opprinnelig: 47768
Gjenstår: 26768

Santander
Opprinnelig: ca 27000
Gjenstår: 21070
Lindorff (DNB)
















Som dere ser går det nedover. Hvor mye jeg har greid å betale ned kommer jo an på hvor mye jeg har avtalt å betale per mnd. I tillegg er det jo litt varierende hvor mye renter jeg betaler. 

Jeg ser Norwegian saken forsvinner raskest, men der betaler jeg 1000 kr i mnd. vs rundt 500 kr på de andre sakene. 

Er stolt over hva jeg har fått til. Skal lage en full oversikt når jeg har alle tallene!

  • Share:

You Might Also Like

1 kommentarer

  1. Bra med oversikt! Og synes du gjør en bra jobb.

    Jeg har lagd meg et excel-ark med ei rute for hver 1000-lapp jeg skylder i lån. Ved hver innbetaling, så krysser jeg ut det jeg har betalt i avdrag, så jeg visuelt ser at beløpene synker. Du betaler jo endel ned hver måned, kanskje det kunne hjelpe til å holde fokus når ting går turngt?

    SvarSlett