Halleluja for en deilig følelse å ha en TOM POSTKASSE!

By Kirkerotta - 00:45

To innlegg på rappen her, men jeg måtte bare få det ut!! For det er en så fantastisk følelse!

Jeg tenker med skrekk tilbake på den tiden da postkassen var full av brev, som jeg hentet kanskje en gang i uka. Og som jeg aldri åpnet!

Og nå er det bare en fryd å gå i postkassen! Den er alltid tom! Kommer av og til noe reklame (selv om vi ikke skal ha det) men ellers er det veldig stille!

Selv om jeg ikke har kommet så langt som jeg skulle ønske i forhold til nedbetaling av gjeld (Men det blir det en endring på nå!) , så føler jeg at jeg har kommet kjempe langt likevel!

Når jeg startet å blogge var livet mitt et kaos! Postkassa var full og jeg åpnet ikke posten, Lindorff og Kredinor ringte i et kjør (og jeg svarte selvsagt ikke!) og jeg hadde null kontroll! Tror det var 16 kreditorer som sto oppført på selvangivelsen min på den tiden!

Nå har jeg  kontroll og ting går egentlig på skinner! Og så må jeg bare ha full fokus på nedbetaling av gjelda mi! Den skal BORT!!!

Så en liten oppfordring til deg som er redd for å åpne post!
Har du postkasseskrekk, så må du bare hoppe i det. Start med åpne alle brevene. Ring rundt til kreditorer og lag avtaler og nedbetalingsplan.
Du skal se at det etterhvert blir lettere, og etterhvert vil du slippe å grue deg til å gå til postkasse.
Posten blir ikke borte selv om du lar være å åpne den! Og beløpene vil bare bli høyere og høyere jo lengre du venter!

Jeg klarte det! Og det kan du også klare! Tøft når man står midt oppi det, men du sover så mye bedre når du har kontroll!





  • Share:

You Might Also Like

0 kommentarer