Hvor ble dagene av?

By Kirkerotta - 05:25

Den siste tiden har vært utrolig krevende og stressende. Jeg har stått på og jobbet masse for å komme i mål til ferien.

Gikk i ett frem til første feriedag, og nå er første ferie uka over allerede!
Feriepengene har kommet, og jeg sitter nå å ser på hvilke innbetalinger jeg skal gjøre etter at alle regningene er betalt.
Jeg hadde planer om å bruke 10 000 kr av feriepengene til nedbetaling av gjeld, men jeg har egentlig lyst å bruke 20 000 kr. Men samtidig vet jeg at jeg får litt mindre lønn i juli, og derfor kanskje bør holde igjen litt ekstra penger til mat og regninger.
Så jeg betaler 10 000 kr nå, og så holder jeg av 10 000 kr ut juli sånn at jeg ikke går på en smell.

De 10 000 kr dekker en kreditor, så da har jeg enda en mindre å forholde meg til. En utrolig deilig følelse! Det er forresten Trumf Visa kortet som jeg var så dum å skaffe meg. Tenkte det var så lurt å bruke det til å kjøpe mat, og tjene ekstra Trumf poeng samtidig. Og jeg skulle selvsagt betale tilbake hele kortet hver mnd. Yeah right! Det skjedde jo ikke, så det har vært maxet ut lenge nå for å si det sånn!

Har vært på ferie i utlandet en uke nå også, og det var utrolig deilig både for kropp og sjel. Vi reiste til et billig ferieland, men merket at pengene fløy rimelig fort likevel. Men jeg brukte ikke mer en jeg hadde budsjettert, så alt gikk etter planen.
Godt å reise bort, men var utrolig deilig å komme hjem igjen også. Nå blir det et par dager hjemme før vi skal ut på tur igjen, skal reise å besøke familie på en annen kant av landet.

Har forresten sjekket saldoen min på Trumf Visa sikkert 10 ganger allerede i dag, alltid så deilig å se at en gjeldspost er nedbetalt.
Så fort pengene er på konto skal jeg avslutte den! Deilig å ha færre og færre kreditorer å forholde meg til!





  • Share:

You Might Also Like

0 kommentarer