Travle tider

By Kirkerotta - 23:54

Ganske så travelt frem mot ferie nå kjenner jeg.
Mye jobb som må ferdigstilles og tror jeg kommer til å kollapse når endelig avreisedagen er her.

I tillegg er det jo sommeravslutninger på skole og barnehage, kaker som skal bakes og jeg kjenne pulsen min øker bare med tanken.
I tillegg må jeg beregne ekstra i budsjettet mitt i forhold til kakebaking og så vil sikkert mine små håpefulle kjøpe litt lodd også.

Har også meldt meg på en reunion, og jeg kjenner at jeg angrer meg. Men nå er det for sent å avlyse.
Litt utgifter i forbindelse med den også, så skjønner ikke helt hva jeg tenkte på når jeg melde meg på. Men det blir sikkert gøy da.
Gikk glipp av en annen reunion i fjor, og angrer veldig i ettertid på at jeg ikke dro.

Akkurat nå er jeg såpass stressa at jeg nesten ikke kan vente til å sette meg på flyet og komme meg bort. En hel uke uten noe jobb og uten stress og mas. Bare senke skuldrene helt og nyte livet.
Har totalt ferie i 3 uker, men de to siste ukene kommer jeg til å måtte jobbe en del på ekstrajobben min, så da blir det ikke 100% stressfritt.

Hvilke planer har dere i sommer? Flere som syns det er mye stress og mas om dagen?

  • Share:

You Might Also Like

0 kommentarer