Hårete mål

By Kirkerotta - 11:55

De som følger meg på Instagram har fått med seg at jeg har som mål å tjene 20 000 kr før jul, og at jeg allerede har tjent 15000 kr.

Jeg har mange helger igjen med jobbing, og det er ganske godt potensiale til å tjene mer.

Så jeg tenker at målet mitt nå er å tjene 30 000 kr ekstra før jul. (etter skatt!)
Egentlig et ganske hårete mål, men jeg føler at det skal være mulig å nå.

Jeg har allerede begynte å tenke på 2020, og mulighetene for å kunne jobbe ekstra også hele våren også for å se hvor mye ekstra jeg kan greie å tjene og betale ned på lånene.
Men først skal jeg bli ferdig med helgejobbingen før jul, og kanskje jeg bruker jula til å planlegge hvor mye jeg ønsker å jobbe ekstra etter jul!


Føler jeg er ganske heldig som har denne muligheten til å skape en ekstra inntekt. Men det krever selvsagt mye av meg også, og det forutsetter at jeg har helse til å jobbe så mye. (Det hadde jeg ikke store deler av 2019).

Så nå blir det spennende å se om jeg greier det nye målet mitt!

  • Share:

You Might Also Like

0 kommentarer