Lønningsdag - bittersweet

By Kirkerotta - 14:15

I morgen får jeg lønn, og jeg kjenner jeg gruer meg litt til å sette meg ned med regningsbunken.
Vet at jeg har alt for mange regninger som skal dekkes inn, i forhold til lønna som kommer. Ikke en god følelse.

Jeg må fokusere på husleie, strøm og mat, deretter betalingsavtalene mine.

Har heldigvis fått inn noen oppdrag i det siste, så håper å få litt ekstra inntekt fra ekstra jobben. Og så har jeg fått tilbud om å søke på en ny stilling hos Lionbridge, så nå må jeg bare gjøre det jeg kan for å greie eksamen sånn at jeg får den jobben.

Ellers er det lite nytt her. Postkassen er tom. Jeg har åpnet alle konvoluttene mine.


  • Share:

You Might Also Like

1 kommentarer

  1. Huff,jeg føler med deg. For første gang på evig lenge så ligger det mange regninger og venter her også, altfor mange ifhy lønningen som kommer inn om 11 dager. har vond klump i magen. Og kredittkortene har gått varmt i januar ettersom det meste av penger ble brukt opp i desember! Så grusom følelse!! Så jeg føler med deg <3 Vi får glede oss til juni og feriepenger, hihi :)

    SvarSlett