Fremdeles i live...

By Kirkerotta - 05:07

Beklager så mye at jeg ikke har skrevet så mye i det siste. Har ikke vært så mye å melde om egentlig i forhold til økonomien, verken positivt eller veldig negativt.

Har foreløpig ikke hørt noe mer ang. leiligheten. Vi har skrevet kontrakt for tre nye år, og det ble heldigvis ikke kommentert at vi har betalt leien sent over en lengre periode.
Var litt redd for at det skulle bli tatt opp. (Forfall er den 1. hver mnd. men jeg har ikke fått betalt før jeg fikk lønn den 20.)
Har heller ikke hørt noe mer ang. forsikringen. Vi har jo betalt beløpet som skal betales inn for 3 nye år, men var redd det skulle bli problemer hvis de tok en kredittsjekk. Foreløpig ikke hørt noe.

Jeg henger fremdeles etter med regningene, men jeg åpner fremdeles posten og sånn sett har jeg kontroll. Prøver å få betalt så godt jeg kan, selv om det blir litt forsinket.
Men sliter litt, ikke lett når man ikke har nok til å dekke inn alle regninger hver mnd. Så det baller fort på seg.
Nå har vi 200 kr som skal vare frem til den 17. Ikke akkurat ideelt.
Får se om jeg greier å selge noen flere ting for å dekke inn litt, i verste fall må jeg høre om jeg kan få forskudd på lønn.
Har måtte kutte masse i matbudsjettet, og derfor har jeg ikke greid å sette av nok til mat.

Men har heldigvis alt vi trenger, så tror vi skal greie oss. ;) Blir mye kjøttdeig og pasta/ris, men det går.


  • Share:

You Might Also Like

1 kommentarer

  1. Stå på videre!! Jeg heier på deg :)
    200 kr kan virke lite, men så lenge dere har litt i skuffer og skap, vann i springen og tak over hodet, samt strøm, så skal det jo gå greit? Kjøttdeig og pasta får gjøre nytten! Du er flink, hold motet oppe. Veldig godt å høre at det virker til å ha gått greit med kontrakten, fortsett å betal, om enn for sent, så kan du ihvertfall slappe av ang den delen.

    Klem!

    SvarSlett