"Shopping"

By Kirkerotta - 11:32

Da har jeg vært på "shopping" igjen. Eller det vil si, en tur innom Gi Bort seksjonen på Finn.no!

Fant et Bjurstad spisebord som skulle gis bort her i nærheten. Henta det i dag, og det var akkurat et sånt jeg hadde sett etter!

Utrolig deilig å kunne shoppe forholdsvis dyre ting uten at det koster en krone! (Et nytt sånt bord koster rundt 1500 kr på IKEA)

Trenger nytt stuebord også for det vi har er helt utslitt. (Det vi har koster 200 kr på IKEA tror jeg, så det har jo tjent oss godt de siste 5 årene)
Får se om det plutselig dukker opp et på finn. Vil jo ha noe som ser ok ut, og ikke bo i en leilighet fylt med gamle 60-talls møbler. (Selv om jeg har skjønt at retro er populært)
Men krever jo litt leting da, for jeg tar ikke hva som helst.

Har en del ting og tang til overs i leiligheten nå, som jeg prøver å selge, og får jeg ikke solgt, blir de nok gitt bort. Når man får mye gratis, så føles det godt å gi bort ting innimellom også.





  • Share:

You Might Also Like

0 kommentarer