Oppdatering

By Kirkerotta - 00:54

Vært litt stille fra meg i det siste, dagene bare flyr.

Det er ikke så mye å melde når det gjelder økonomien. Venter på lønn som kommer den 20. da får jeg betalt enda flere regninger.

Tror jeg må ta meg en liten rundt å ringe rundt for å høre hvor mye jeg har igjen å betale til alle kreditorene. Har en følelse at mye av det jeg betaler stort sett kun er renter, og at jeg omtrent ikke gjør noe nedbetaling.
Flere av kreditorene oppgir på fakturaen hvor mye jeg har igjen å betale, mens andre kun oppgir hvilket beløp jeg har avtale på å betale.

Som flere kanskje husker meldte jeg meg inn i SATS før jul. Det er det dummeste jeg har gjort. Har ikke hatt mulighet å betale, og når regningene ikke har blitt betalt så har jeg selvsagt ikke våget meg dit for å trene. (Jeg har jo betalt noen, forsinket vel og merke)
Nå har jeg vært i kontakt med SATS for å høre om jeg kan få fryse medlemskapet. De sier de kan fryse det hvis jeg kan få bekreftelse fra NAV at jeg har økonomiske problemer.

Jeg har derfor kontaktet gjeldsrådgiveren, og håper hun har mulighet for å skrive en bekreftelse som jeg kan sende til NAV.

Når det er sagt så har jeg greid å tatt tak i helsa mi, og har faktisk gått ned snart 10 kg på egenhånd. Uten SATS. ;)


  • Share:

You Might Also Like

1 kommentarer

  1. Så flink du er, mange kilo til du er i mål da ? Veldig bra at du tar tak i ting på egenhånd.

    SvarSlett