Jackpot!

By Kirkerotta - 12:07

Stakk innom Kiwi i går, og ved en tilfeldighet fant jeg noen varer som var gått ut på dato!

Jeg endte med 4000 kr som jeg kunne handle for, så nå har vi masse mat her hjemme! Føltes nesten som å vinne i Lotto!

Ting går ellers trått og jeg er fremdeles langt langt langt nede.
Sliter skikkelig, men nå ser jeg frem mot juni og feriepenger!

Mannen skal også starte opp på tiltak nå i februar. Han skal på et kurs, som forhåpentligvis fører til arbeidstrening og kanskje etterhvert en jobb håper jeg.

Takk til alle som fremdeles er innom og legger igjen beskjed til meg! Setter veldig stor pris på det.
Er veldig lei meg for at jeg ikke har hatt energi til å blogge, tøft å skulle blogge når alt er mørkt.

  • Share:

You Might Also Like

5 kommentarer

  1. Herlighet så flott! Da har du jo faktisk løsrevet 4000kr fra matposten i budsjettet som kan gå til nedbetaling av gjeld :)

    SvarSlett
  2. Enig med deg...nesten som Lotto!! Ta vare på deg selv..og blogg når du orker. Er stadig innom deg..så meg "mister" du ikke om det blir lengre mellom bloggpostene. Ønsker deg alt godt fremover :-) Klem Ine

    SvarSlett
  3. Kjempebra! 4000 kr er mye penger. Godt å kunne ha dem til å ta etter regninger el betale ned på gjeldsposter. Skjønner det er tungt å være deg med alt du har å styre med og at du virker alene om å holde familieskuta flytende. Det har også med mørketida å gjøre, så håper ting blir lysere "inni" når det blir lysere ute :-) Så minner jeg om tipset fra ei anna her tidligere; muligheten for å søke om stønad til barnetilsyn når mannen er under nav-tiltak. Det kan fort hjelpe på økonomisk!
    Jeg følger deg også selv om det skulle gå noen dager mellom hver gang du blogger.
    Kanskje kan du finne noe på salg hvis ungene trenger noen klær? Selv fant jeg f.eks ny vinterjakke til min stooore sønn som bruker herrestørrelse på Cubus til kun 199 kr.

    SvarSlett
  4. Så godt å lese at det skjer positive ting i hverdagen din :) Stå på videre!

    SvarSlett