Noen positive småting

By Kirkerotta - 12:59

Fikk  noen årsoppgaver i posten i dag, og det var litt positiv lesning.

Diners kortet mitt som jeg driver å betaler på var på 27033 kr i juni, var ved nyttår nede på 19 165 kr. (Og tanken på at jeg om et år har betalt ned enda mere gjør meg glad!!)

Billånet mitt som en gang i tiden var på 110 000 kr, er nå nede på 44 000 kr. Så det går nedover!

En annen kreditt hos Nordea var litt over 6000 kr sist jeg sjekka, og er nå nede på 3200 kr.

Snøballen ruller ikke, men kredittene og inkassoene minsker!

Skal lage en full oversikt når jeg har fått alle årsoppgavene. Angrer på at jeg har overskrevet tallene etterhvert som de har minsket. Men regner med at jeg kan kontakte inkassoselskapene og få vite hva start-beløpet var høsten 2013 når jeg startet denne kampen.

Mannen kommer til å søke om stønad til barnepass nå som han skal i tiltak, så hvis det innvilges så vil det også hjelpe på utover våren!

Tusen takk til alle positive ord og hyggelige kommentarer. Jeg har lest alle sammen, og jeg setter veldig stor pris på at dere fremdeles er med meg!

Hadde svært lite lyst å åpne posten i dag, så veldig greit at det var en del årsoppgaver og ikke bare sure regninger. ;)

  • Share:

You Might Also Like

5 kommentarer

  1. Du er jo veldig nær snøballrulling nå da!
    Av dette så er du i hvertfall ikke mer enn 3200 kr unna å få den første av veien ;)

    SvarSlett
  2. Hey, deilig at noen ting går riktig vei! Gleder meg til du får sparket Nordea ut av huset, og får snøballen igang. Fortsetter med å heie på deg! :-D

    SvarSlett
  3. Jeg ser også snøballen på bakketoppen som ligger å vipper på kanten :) får dere innvillget stønad til barnetilsyn eller en "lottogevinst" eller to på kiwi så triller den avgårdet og da begynnet det å løsne. Om mannen din klarer å holde seg i tiltak og får dekt barnetilsyn og transportkostnader i måneder fremover, da hjelper det veldig på. Tror 2015 blir ett godt år for dere :)

    SvarSlett
  4. Det ser veldig lovende ut nå - Stå på videre!
    2015 blir nok året der kreditor etter kreditor blir fjernet, og snøballen begynner å rulle for alvor!

    SvarSlett
  5. Heier på deg...håper det går bra med deg:-) Ønsker deg en fin fastelavnsøndag! Hilsen Inger :-)

    SvarSlett