Hamstring

By Kirkerotta - 00:22

I går var vi innom Rimi en tur for å kjøpe et par ting når vi var på farta. Vi handler vanligvis ikke der, fordi de er såpass mye dyrere enn Kiwi og Rema 1000, men i går var det mest praktisk å stikke innom der. Dessuten var det bare melk vi skulle ha.

Der fant jeg karbonadedeig som var satt ned 50% pga dato! Så da grabba jeg med meg alt jeg fant av karbonadedeig. (Tror vi endte opp med rundt 15 pakker)
Før prisen var 44 kr, men av en eller annen grunn betalte vi bare 15 kr per pakke!
Så vi gjorde virkelig et kupp!

Nå er fryseren full av karbonadedeig, og vi sparer noen kroner på mat fremover!

Kiwi har jo 50% på mat som går ut på dato, men det er sjelden jeg finner noe der. Litt kjedelig egentlig. Finner av og til kylling og sånn, men sjelden noe kjøtt å finne. Tror kanskje man må være der tidlig på morgenen, for når jeg kommer på ettermiddagen er det aldri noe spennende der.



  • Share:

You Might Also Like

0 kommentarer