Sløsing

By Kirkerotta - 11:27

Nylig startet vi med resirkulering av matavfall her i området.
Og jeg visste jo at vi ikke var så flink å spise rester, men nå ser jeg det virkelig. Vi sløser masse!

Ingen av oss er noe glad i å spise rester, men jeg skjønner jo at vi må skjerpe inn. Og også prøve å bruke matrester alternativ for å lage ny retter.

Her om dagen tok jeg restene etter spaghettisausen, og lagde pizza snurrer. Det ble veldig godt! Og regner med at jeg kan gjøre det samme hvis vi har taco kjøttdeig igjen også.

Hvis noen har noen gode resteoppskrifter å komme med så tar jeg gledelig i mot!

Ellers føler jeg meg litt i en boble akkurat nå. Pengene rekker ikke til, og jeg klør meg litt i hodet. Slukker noen branner her og der, og håper bare på et under.
Ikke så lett når man går med 3000 kr i minus hver mnd. i følge budsjettet...




  • Share:

You Might Also Like

0 kommentarer