Drømme seg litt bort.

By Kirkerotta - 23:50

Ferien i år blir ikke så veldig eksotisk. Foreldrene mine har sponset oss med tur til hjemstedet mitt, lenge siden vi har vært der nå. Selvsagt holder vi oss hjemme når økonomien ikke tillater noe annet.


Men i dag fikk jeg epost fra Likenshare om at de søker en familie som vil teste et familiehotell for Star Tour.
Å for en drøm det ville vært! Det ville jo vært som å vinne i Lotto! 

Atlantica Aegean Park på Rhodos så fantastisk ut. All inclusive også, og det kan man spare mye penger på! 

Som sagt, det er lov å drømme. Jeg drømmer om den dagen jeg har nedbetalt gjelden min, og har mulighet til å reise igjen! 
Men inntil da skal jeg drømme meg bort, til hvite strender, sol og sommer!

Og så håper jeg jo selvsagt at jeg og familien min er så heldig at vi blir plukket ut til denne testreisen! ;)



  • Share:

You Might Also Like

1 kommentarer

  1. Krysser fingrene for dere. Det synes jeg dere fortjener! :)

    SvarSlett