Feriepenger

By Kirkerotta - 23:32

Endelig var feriepengene på konto. Jeg har allerede lagt masse regninger til forfall.
En inkasso/nedbetalingsavtale sak er også nedbetalt, var veldig deilig å kunne slette den fra listen min! Gjensto kun litt over 1000 kr, så da betalte jeg hele i stede for å betale over to mnd. slik avtalen var.

Jeg har ikke kommet helt ajour med alle regningene, men jeg har kommet ajour med strøm og barnehage.
Skal bli deilig å slitte purringene derfra.

Om et par uker får jeg penger fra et oppdrag, og da skal jeg betale ned enda en inkasso avtale som jeg har. Gleder meg veldig til å få den vekk fra listen. Som jeg skrev forrige gang er det avtale på 1000 kr per mnd. i den saken så hjelper masse å slippe det hver mnd.


Beklager at jeg ikke har oppdatert noe særlig i det siste, men syns det er morsomt å oppdatere når jeg får penger på konto, og kan fortelle litt om ting som går fremover.

Veldig travelt med mye jobb fortiden, så må bare beklage til alle som venter i spenning på oppdatering fra meg.
Det går sakte men sikkert fremover. Håper jeg etterhvert greier å få den snøballen min til å rulle, sånn at jeg får nedbetalt gjelden raskere.





  • Share:

You Might Also Like

1 kommentarer

  1. Jeg må få lov til å gratulere! Godt å se at du begynner å merke effekten av nedbetalingsplanen. Du har gjort en god jobb så langt. Stå på videre! :-)

    SvarSlett