Med ønsker om et godt nytt år!

By Kirkerotta - 07:00

Årets siste dag. Og jeg gleder meg bare til 2014 skal være over. Det har vært et tøft år, der mannen har mistet to av sine nærmeste. 

Økonomien var inne i en ganske positiv trend, før det stupte ned i et mørkt hull som jeg sliter med å komme ut av. Men jeg kjemper videre, og jeg håper at jeg om et års tid vil ha en lettere hverdag, og ikke minst et lettere sinn. 
Denne høsten har vært tøff psykisk!

Tusen takk til alle dere som har heiet på meg. Som har hatt troen på meg. 
Til alle dere som har sendt klær til meg og barna mine. Og til dere som har hjulpet meg med pengegaven når det har vært veldig trangt! Tusen tusen takk! Dere er engler jeg ikke greier å få takke nok!!! 
Jeg har vært målløs og overveldet når jeg har sett hvor store hjerter dere der ute har! 

Jeg håper jeg kan komme sterkere tilbake med å skrive på bloggen min i 2015. Det er tungt å skrive når alt er vondt og mørkt. Men jeg håper og tror 2015 blir er godt år, der ting vil se lysere ut. Etterhvert som gjelden min minker vil også livet mitt bli lettere.
Det er en lang kamp, men som jeg har sagt før: Denne kampen skal jeg vinne!!! 

Godt nytt år!!! 

  • Share:

You Might Also Like

0 kommentarer