Rydde og kaste

By Kirkerotta - 05:05

Holder nå på å rydde boden i kjelleren. Og har fått kastet ganske mye skrot nå. Føles veldig deilig.

Samtidig er det en del ting jeg ikke greier å kaste fordi jeg er så knyttet til minnene.
Gamle postkort fra reiser, bilder, skoledagbøker, dagbøker, kjærlighetsbrev, små minner fra besteforeldre/mamma/pappa. Jeg greier ikke å gi slipp på det.

Håper jeg greier å få det ned til 3 esker. En eske med gamle brev fra brevvenner, og to esker med skoledagbøker, dagbøker, bilder og andre minner.

Jeg har sikkert kvittet meg med 8 esker med skrot allerede, så tror boden kommer til å være ganske ryddig når jeg er ferdig. Godt å få startet, så slipper vi å dra med masse rot i det nye huset.

Skulle nok brukt mer tid på å legge ut ting på finn.no og solgt litt småtteri, men føler det er mer jobb enn jeg får tilbake. Er ikke store verdier, bare masse småting.
Har masse barneklær også, og jeg tror jeg kommer til å legge det i en Fretex container, for å få det raskt ut av huset. Har prøvd å legge det ut på Facebook for å gi det bort, uten å få napp, så da orker jeg ikke bruke mer energi på det.


  • Share:

You Might Also Like

0 kommentarer