Lønningsdag

By Kirkerotta - 13:10

Lønna kom på konto i dag, og nå er husleie betalt, og i morgen trekkes alle betalingsavtaler, og masse andre regninger.

Det er litt av en kabal for å få alle tallene til å gå opp, og må trikse og mikse for å få betalt noen av de regningene jeg henger etter på.

Oppdaget i dag at sykkelvogna vår er stjålet. Så det var en strek i regninga.

Er ellers ikke så mye å fortelle egentlig. Nå krysser jeg bare fingrene for at jeg skal få inn litt ekstra penger fra firmaet sånn at jeg kan få kommet ajour igjen.

Bilen må på EU-kontroll også om ikke så lenge. Regner ikke med den går igjennom kontrollen sånn uten videre, for frontruten har en diger sprekk.
Æsj, nei, orker ikke tenke på det akkurat nå. Kan bli deprimert av mindre.
Nå får jeg bare prøve å ta en dag av gangen, små babysteg i riktig retning.

Formen har vært litt bedre i dag heldigvis, så håper jeg er på bedringens vei.



  • Share:

You Might Also Like

3 kommentarer

  1. Vet ikke om sprekk i frontrute gjør at bilen ikke EU-godkjennes? Hørtes rart ut. Påvirker da ikke bilens fungering i det hele tatt. Og er den plassert slik at du ikke ser noe ville jeg uansett ikke kjørt ;) Høres ut til at du har hatt en steinsprut du kunne fikset gratis? Nå kan du bytte ruta mot egenandel, sjekk beløp i bilforsikringen din. Men, ville ikke hastet med det var jeg deg. Om det er eneste feilen blir den nok eu-godkjent.

    Håper penger fra firmaet kommer inn nå da... :)

    SvarSlett
  2. Dessverre snakk om en stor sprekk, så hele ruta må byttes. Koster 2000 kr i egenandel.
    :)

    SvarSlett
    Svar
    1. Det skal ikke ha noe å si på eu-kontroll så lenge den ikke er i siktsonen til fører...hvor er sprekken? Treffes den av venstre vindusvisker?Er den på passasjersiden skal det ikke ha noe å si for eu-kontrollen. Har jeg lest nettopp :)

      Slett