Lønn

By Kirkerotta - 05:30

I dag kom lønna mi. Og for første gang på mange mange mange år har jeg hatt nok penger til å dekke alle regningene som lå å venta.
Så nå er alt betalt.

Fikk i tillegg en forsikringsutbetaling i forbindelse med bilen, så da fikk jeg 4000 kr på sparekontoen også!
Snart halvveis til buffer!

Har betalt for mye i forsikring også, så når jeg får det tilbakebetalt kommer det til å gå på sparekonto. Og får også noe ekstra betalt fra ekstrajobben min som også kommer til å gå rett til sparing.
Tror bufferen vil være i boks i løpet av kort tid.

Det er en fantastisk følselse å endelig føle at jeg har kontroll. Alle regninger er betalt, og jeg venter inn penger som kan settes til sparing! Har også egen konto der jeg har satt til side penger til mat.

Deler denne som Dave Ramsey har delt på Facebook for noen dager siden!




  • Share:

You Might Also Like

4 kommentarer

  1. Og når er du kvitt gjelden?

    SvarSlett
    Svar
    1. Har som mål å være gjeldsfri (dvs. kreditt og forbrukslån osv) innen 2 år. Har litt over 200 000 kr som jeg skal betale ned.

      Slett
  2. Jeg ble så glad av dette innlegget! Og særlig av setningen «Det er en fantastisk følselse å endelig føle at jeg har kontroll.». Gratulerer, dette har du fortjent!

    SvarSlett
  3. Åh, har lurt fælt på oppdatering fra deg, og dette var jo bare gode nyheter! Kjempe bra jobba! :D

    SvarSlett