Luksusfellen

By Kirkerotta - 00:13

I dag starter en ny sesong av luksusfellen, og jeg skal ikke legge skjul på at jeg gleder meg. Syns Luksusfellen er lærerikt, og det har gitt meg håp om at også jeg kan komme meg ut av problemene mine.

Er veldig spent på hva den nye sesongen vil inneholde. Det er jo veldig mange ekstreme tilfeller der ute, og så er det mange som er i en situasjon som er ganske lik min egen.

Siden jeg ikke har TV ser jeg episodene på TV3 play, gratis, men med litt reklame. Veldig kjekt.

Situasjonen akkurat nå i min egen økonomi er veldig bra. Har regninger liggende til forfall på forfallsdato, og jeg har satt til side penger for å dekke disse. I tillegg har jeg satt av penger til fremtidige regninger også. Så jeg ligger stadig forann og det er deilig.
Når lønna kommer den 20. betaler jeg alt av regninger, og overskuddet går rett til betaling av gjeld. Håper at det kan bli rundt 5000 kr ekstra denne mnd. til nedbetaling av gjeld. En fin snøball i såfall!

Til helgen blir det barnebursdag, og da kommer det som jeg har nevnt tidligere å gå litt ekstra penger. Og så må vi jo kjøpe gave også. Litt usikker, men tror kanskje hun skal få nye sko i bursdagsgave. Da slår vi to fluer i ett smekk. Samtidig er det kanskje litt kjedelig å få sko i den alderen, Vi har lite familie så hun får ikke så mye gaver heller. Får se hva vi gjør. Sko må hun ha for de hun har er for små.











  • Share:

You Might Also Like

0 kommentarer