Utgifter

By Kirkerotta - 05:30

I september/oktober er det en del ekstra utgifter. Sånne ting som jeg helst skulle ønske jeg slapp å betale nå. 


Vi skal i bryllup til helga. Og da må vi betale både gave og barnevakt. Skal absolutt holde budsjettet edruelig, men det er ikke aktuelt å ikke dra for å spare penger. Hadde det vært noen som ikke sto meg veldig nært så ville jeg nok gjort det, men dette er min beste venninne så å avlyse er ikke aktuelt.

Har skaffet barnevakt til en bra pris. Hun var fornøyd med en liten sum, og litt pizza/brus. (Hennes ønske) 
Og så skal jeg finne en fin, men rimelig gave.

Snart skal vi også ha bursdagsselskap for eldste barnet i huset. Det blir stas, og som jeg tidligere har sagt skal vi holde det billig. Med hjemmelaget kake og enkel servering.

Mannen klager også på tennene sine, så nå har jeg litt vondt i magen og håper at ikke vi plutselig må fikse noe akutt og må bruke av bufferen! 
Men nå har vi en buffer, og det føles bra.

Har regninger liggende i nettbanken som skal betales, og jeg har penger stående som dekker alle disse regningene. Så er helt på "track" sånn det skal være.
Hvis noen har forslag på fine gaver man kan kjøpe og gi til et bryllup som ikke koster skjorta så tar jeg gjerne i mot tips! 
Vurderer å dra å kjøpe meg Brelett sånn at jeg får Kitchn rabatt på 150 kr. Det hjelper jo på litt!








  • Share:

You Might Also Like

0 kommentarer