Dumpster diving er så gøy!

By Kirkerotta - 21:34

Jeg holder fremdeles på med dumpster diving og er ute å dumpstrer nesten en gang i uka! Det er kjempe gøy!

Jeg får fremdeles det meste av brødet vårt fra dumpstring. I tillegg har jeg funnet mange skatter i Europris sin søppelkasse.
For noen uker siden fant jeg flere varer som var returnert pga feil, men jeg tok med de hjem for å teste og det meste fungerte helt fint.
(Div. elektriske apparater)

I tillegg har jeg funnet mye annet gøy, som f.eks ny mascara, Halloween kostyme, påskepynt. Og før påske fant jeg masse flotte tulipaner!

Har også funnet en del mat, men det varierer litt hva og hvor mye vi finner. Når det ble så mye snø var det vanskelig å komme inn i favoritt containeren vår, så derfor har det vært litt dårlig de siste mnd.

Ukas høydepunkt er faktisk å dumpstre. Sosialt er det også siden jeg drar sammen med en nabo!


  • Share:

You Might Also Like

0 kommentarer