Det nytter å klage

By Kirkerotta - 14:09

Skrev for en mnd. tid siden at jeg hadde fått en purring fra treningssenteret med gebyr på en regning jeg visste jeg hadde betalt. (Enn litt for sent. Men før purringen ble mottatt)

I dag fikk jeg endelig tilbakemelding på at saken var trukket.

Nå som jeg har kontroll, vet jeg hva jeg har betalt og ikke har betalt og det er mulig for meg å klage hvis slike situasjoner oppstår.
For et år siden ville jeg bare ha godtatt det fordi jeg ikke visste om jeg hadde betalt eller ikke.

Bloggen har forresten rukket å blitt over 1 år gammel! Jeg skrev mitt første innlegg den 23.09.2013.

For et år siden var jeg full av angst, hadde ingen kontroll, hadde en bunke regninger som var uåpnet, postkassen fyltes med daglige purringer, gebyrer, salærer og til og med brev fra Namsmannen i en fin konvolutt fra Politiet.

I dag har jeg nesten full kontroll (sier nesten, fordi jeg ikke enda helt stoler på meg selv), jeg har ikke lengre denne gnagende angsten, jeg har ikke konvoluttskrekk og postkassen min er nesten tom! Jeg får ikke lengre purringer i hytt og pine, og nå er jeg ajour!

Det har tatt et år, hardt arbeid, tunge tak, mange tårer. Men jeg har det bedre med meg selv i forhold til økonomien enn jeg har hatt noen gang.
Jeg har ikke blitt noe rikere, men jeg har blitt klokere. Jeg har lært masse! Og jeg vet at det er mulig å gå fra fullstendig kaos til kontroll!

Er du der jeg var i fjor, så vil jeg bare si, det er håp! Ta tak i dag. Åpne posten din, kontakt kreditorerene, lag avtaler og prøv å se fremover.
Situasjonen din vil bare bli bedre. Sakte men sikkert vil du få kontroll over situasjonen du har havnet i!

Alt håp er ikke ute, du kan komme deg ut av gjeldsproblemene dine!

  • Share:

You Might Also Like

2 kommentarer

  1. Så flink du har vært! *klapperdegpåskuldra*

    Gleder meg til å følge med videre:)

    SvarSlett