Hater å være blakk!

By Kirkerotta - 06:21

Vet ingen verre følelse enn å ikke ha en eneste krone på konto.
I morgen får vi penger igjen, men det å ikke ha noe penger er så utrolig kjipt. Mannen har skikkelig vondt i hodet, vi er tom for ibux og det er ikke noe vi får gjort med det i dag.
Får litt småangst av å ha det sånn...
Har 50 kr som jeg skal bruke til transport til jobb i morgen, men hva skjer hvis plutselig mannen ikke får pengene sine i morgen. Da kommer jeg meg ikke hjem fra jobb!!! Som sagt, litt angst.
Får sikkert låne 50 kr fra noen på jobben, men litt flaut å måtte spørre noen om noe sånt også.

Siden vi sparer masse på mat for tiden skal vi prøve å sette av noe av matpengene til sparing. Det eneste vi trenger å kjøpe er melk, brød og pålegg. Middagene satser jeg på at vi finner gratis på Kiwi.
(Og så har vi jo ganske mange middager i fryseren nå også)
Håper det ikke er flere problemer med bilen, sånn at det ikke blir dyrere enn antatt. Den må på EU kontroll nå snart også, og jeg må få byttet rute før den tid, det koster 2000 kr.

Noen foreslo at jeg kunne prøve å skifte viftereima selv, og det kunne jeg sikkert gjort. Men verken jeg eller mannen vet noe om biler. Kan tenke meg at vi kanskje kan gjøre vondt verre. Har dessuten ikke så mye verktøy heller. Så føler at det er tryggere å overlate det til noen som kan det. 1500 kr for jobben syns jeg ikke var så ille.
Jeg har dessuten verken energi om dagen eller tid til å bruke timesvis på bilen min.

Har fått svar fra legen forresten, og jeg mangler D-vitaminer og har jern-mangel. Så nå må jeg begynne å ta litt piller.
Håper det ikke koster alt for mye. Tenkte å kjøpe D-vitaminene fra iHerb men der sto det at de ikke hadde lov å selge produktet til min region. Merkelig, for jeg har jo kjøpt D3 fra iHerb tidligere også.

Skal bli godt å få bilen tilbake. Liker å bruke sykkelen, for da får jeg trim og frisk luft. Men man blir litt begrenset, og man kommer seg ikke alle stedene man gjerne skulle vært.





  • Share:

You Might Also Like

1 kommentarer

  1. Du kan bestille vitaminer herfra: https://www.bigvits.co.uk/index.asp
    Det er ingen problemer med sending til norge siden de holder til innenfor EØS.
    Bestiller bare herfra jeg nå, så slipper jeg å sitte med hjertet i halsen og vente på at pakken blir stoppet.
    God bedring og lykke til videre, heier på deg!

    SvarSlett