Snøballen

By Kirkerotta - 05:13

Kjenner jeg er litt snurt fordi jeg måtte redusere snøballen min med 1000 kr denne mnd.

Forventet å få inn en 1000 lapp ekstra i forbindelse med en jobb jeg skulle gjøre, men ble ikke noe av.
I tillegg har jeg ikke fått solgt alt jeg la ut på finn enda. Skal gjøre et nytt forsøk, og se om jeg ikke greier å få inn i allefall 500 kr ekstra!

YNAB sier jo at man kun skal budsjettere penger man har på konto, ikke forventet inntekt som kommer inn. Og det er jo en god grunn, ting endrer seg og plutselig får man mindre enn man hadde beregnet.

Uansett fikk jeg betalt over 3000 kr ekstra på lånet denne mnd. Og jeg er fornøyd.

Henta posten i går, og da lå det to brev der! Kvapp til når jeg så at det ene var fra politiet. Tenkte med en gang på Namsmannen og brev jeg har fått derfra tidligere.
 Hadde helt glemt at mannen ventet på nytt oppholdskort fra politiet. Vi har jo nylig vært hos poliet og fått det fornyet!

Måtte nesten le litt av meg selv og redselen min!

Etter vi flytta oversvømmes postkassen med reklame. Tror jeg må skaffe et sånn klistremerke igjen. Føler jeg kaster tonnevis med reklame hver dag! Så utrolig unødvendig!

  • Share:

You Might Also Like

0 kommentarer