Ups and downs - og snart skatteoppgjøret.

By Kirkerotta - 13:52

Sitter her med en stor klump i magen.
For i natt tror jeg at skatteoppgjøret kommer. Og jeg har ikke peiling på hvordan det kommer til å gå.
Føler meg litt økonomisk "analfabet", spesielt når det kommer til  å regne ut skatt. 
Så da er det bare krysse fingrene, og håpe på det beste.

Dessverre er det en del utgifter fremover. Jeg må fjerne en visdomstann hos kirurg, og jeg tipper dette kommer på rundt 3000 kr.
I tillegg ser det ut som jeg mister noen ekstravakter på jobb snart, så jeg må tenke ut hvordan jeg kan få dekket inn det jeg mister.

Telefonen min streika nå også. Så krysser fingrene for at jeg får det dekket via jobben. Hvis ikke blir det fort 1500-2000 kr i reperasjonskostnader.





Føler liksom at det alltid er noe. Stadig nye utgifter, som spiser av det som jeg skal betale ekstra inn på gjeld.

Men det er vel sånn livet er, og det er vel bare viktig å greie å spare opp til disse "rainy days" som alltid vil komme.

  • Share:

You Might Also Like

1 kommentarer

  1. Ja det er alltid noe... utvilsomt. Både tannlege og ødelagte duppedingser er noe man må regne med dessverre. Men, da er det bare å få det unna og så fortsette der du slapp, så går det fremover jevnt over uansett.

    SvarSlett