Rydding og helgens mål

By Kirkerotta - 03:23

På fredag bestemte jeg meg for at jeg denne helga skal greie å tjene 1000 kr på å selge ting og tang jeg har liggende i huset og gi boden!

Så i går tok jeg et dypdykk i boden og fant frem flere par sko som ikke passer og som omtrent ikke er brukt, noe sportsutstyr som har ligget ubrukt i boden i flere år og skolesekk som ikke lengre brukes.

Så langt har jeg bare greid å selge to av tingene jeg har lagt ut. Men har en inntjening på 500 kr så langt, så jeg er halvveis.

Flere av tingene ligger veldig billig ute, men tenker at alle 50-lapper og 100-lapper monner! Verdt et forsøk før tingene går i UFF kontaineren.

Blir spennende å se om jeg får solgt resten av tingene. Har enda flere ting jeg kan selge, så regner med at jeg får lagt ut enda mere i ettermiddag.

Vi flytta jo inn her i desember, og da kvitta vi oss med mye. Solgte noe, og ga bort masse. Så ganske utrolig at jeg fremdeles har ting som jeg kan selge!

Dessverre syns jeg det var lettere å selge ting når vi bodde mer sentralt. Da ble stort sett alt solgt i en dag eller to. Men her ute på landet går det litt treigere. 

Men så langt har jeg altså 500 kr som jeg skal betale inn på gjelda. Og forhåpentligvis greier jeg å selge minst ting for 1000 kr denne helga! Ønsk meg lykke til!


Selger du mye på finn.no og på Faceboo marketplace?

  • Share:

You Might Also Like

2 kommentarer

  1. Så lurt! Alle monner drar, og så får man jo ryddet uten å kaste! Jeg er dessverre for feig ril å legge ut annonser, tror liksom ikke at det jeg har er bra nok til å selge, og så har jeg litt angst for å møte fremmede folk.�� Og vi bor heller ikke i by med masse mulige kjøpere i nærheten. Hjelper det om du kan ta med tingene på jobb og møte kjøper der? Heier på deg!

    SvarSlett
  2. Har forresten ikke fått med meg at dere har flyttet ��. Fant dere noe dere likte?

    SvarSlett