Støtte

By Kirkerotta - 13:26

I det siste har jeg som jeg nevte fått epost fra flere som ønsker å hjelpe oss. Og det er jeg kjempe glad for!
Som sagt fantastisk at det finnes sånne engler der ute.

Men noe av det beste er å få lov å bli kjent med disse menneskene som bryr seg. Noen har selv vært i samme situasjon, eller kjenner noen som sliter med økonomien.
Og det er så herlig å høre at det er folk som har kommet seg ut av det, det gir meg håp!

Det er godt å få lov å lufte tankene sine med disse som er oppriktig interessert og min situasjon.
Føles som jeg har fått lov til å bli kjent med noen folk som faktisk kan bli gode venner med tiden. (Håper de også føler det samme)

Det er elles ikke så mye å fortelle om situasjonen min. Ikke noe nytt, bortsett fra at regningsbunken vokser da. Heldigvis har mannen fått frikort nå, så det letter situasjonen  og da får vi litt færre fakturaer fremover. Har også en del fakturaer liggende som vi kan betale og så få pengene igjen på!
Han har jo fått faktura hver gang han har vært til behandling fordi vi ikke har hatt råd til å betale det kontant, og da har det hopet seg opp.

Ønsker alle en fin fredagskveld!



  • Share:

You Might Also Like

0 kommentarer