Tidlig lønn i desember

By Kirkerotta - 01:45

Det er jo alltid deilig å se penger på konto, før man forventer det. Lønn for desember, halvskatt og alt det derre.
Men det er jo så fort å glemme at disse pengene skal vare helt til 20. januar! DET er lenge det.
Så nå har jeg satt til side penger for regninger, satt til side penger til mat, og jeg har litt til overs som jeg skal bruke til gaver.
Ble ikke mye igjen til gaver akkurat, men, men....

Regningsbunken min var overraskende liten denne gangen! Fantastisk!

For noen mnd. siden hadde jeg en bunke som var diger og uoversiktelig. Nå har jeg en liten og svært så oversiktlig bunke med regninger, nesten ingen purringer! (Det er fremdeles noen som henger igjen siden jeg ikke er helt ajour enda, men det er så lite at det nesten ikke er vedt å nevne)

Følelsen av kontroll er deilig. Og jeg gleder meg til å få enda mere kontroll i 2014, og kanskje jeg om et års tid har greid å spare opp litt penger også? Det vil tiden vise!

  • Share:

You Might Also Like

1 kommentarer

  1. Jeg ville mye heller fått lønna i desember den 20ende som vanlig jeg. Det "ødelegger" å få den for tidlig synes jeg! Trenger økonomirutinene mine :p

    SvarSlett