Ting går ikke så raskt

By Kirkerotta - 10:25

Jeg skulle ønske ting gikk litt raskere, og at jeg betalt ned gjelden min fortere enn jeg greier nå.
Men jeg er nesten ajour, og det var hovedmålet mitt nå før jul.
Jeg har ikke namsmannen på nakken lengre, og det føles godt. Ingen verre følelse enn alle brevene med beskjed om tvangstrekk i lønn osv.

Jeg kommer til å fortsette å betale jevnt og trutt for å bli kvitt gjelden min. Og jeg vet jo at det kommer til å gå bedre og lettere etterhvert som mer og mer gjeld forsvinner.
Færre og færre kreditorer på listen min vil bli en befrielse.

Postkassemonsteret har nesten forsvunnet helt, men telefonmonsteret lever dessverre i beste velgående enda. Men hvis det er noen som vil snakke med meg så får de legge igjen en beskjed. ;)

Jeg har bestemt meg for at 2014 skal bli mitt år. Jeg kommer til å satse mye på firmaet mitt. Jeg er 90% sikker på at jeg skal skaffe et lite lokale, så nå gjelder det bare å få gjort ferdig planene og signert en kontrakt. Et billig sådan, men jeg tror det kan skaffe meg en god inntekt i 2014. Jeg kommer til å fortsette i hovedjobben min, så inntjening på firmaet mitt kommer i tillegg. (Er ansatt i en 100% stilling)

Jeg har brukt slutten på 2013 til å få orden på livet mitt og økonomien min. 2014 skal jeg bruke til å nedbetale gjeld og spare! Og så håper jeg etterhvert at jeg igjen kan bare nyte livet!

Jeg er ikke et gjeldsoffer, jeg er offer for meg selv. Jeg er min egen fiende, og det er jeg som har gjort dårlige valg!

  • Share:

You Might Also Like

0 kommentarer