Barnehagestart

By Kirkerotta - 00:19

I morgen starter minsten i barnehagen, og det blir spennende. Tror han har veldig godt av å være med andre unger.

Har drevet å lett desperat etter uteklær til han, men har enda ikke funnet noen som har parkdress og regntøy. Så ser ut som jeg må kjøpe nytt. (Startet letingen litt sent)
Har heldigvis fått penger av pappa for å kjøpe bursdagsgave til lillegutt, så da blir nok det gaven i år.

Ble kontaktet av noen andre jeg kjenner som hadde masse klær og sko som jeg kunne få! Så ser ut som vi får nok tøy til lillegutt for vinteren! Folk er så snille!
Er med i en mammagruppe på nett, og der vet de at jeg sliter, så er flere av dem som har større barn som har sendt meg klær som jeg har fått arvet. Godt å vite at disse damene tenker på meg når de skal gi vekk tøy!

Ellers er det ikke så mye spennende som skjer. Fikk en regning på en av betalingsavtalene mine på fredag, og beløpet har økt fra 500 til 1500 kr. (Tror de sa jeg kunne få betale 500 i 6 mnd, men at beløpet kom til å øke etter dette) Må kontakte dem i morgen og høre om de går med på enda 6 mnd med 500 kr. Har ikke sjans å begynne å øke avtalen nå.

Humøret er litt bedre, og jeg kjemper videre....

  • Share:

You Might Also Like

0 kommentarer