Lønnsoppgjør

By Kirkerotta - 23:42

Jeg tror jeg har glemt å fortelle at jeg har gått opp litt i lønn etter årets lønnsoppgjør.
Ble ikke så mye, men 1000 kr ekstra før skatt per mnd. Det hjelper på!

Nå i august får jeg også etterbetalt lønnsoppgjøret også, så da blir det en del ekstra!

Alle monner drar!

Har fått inn flere spennende oppdrag på ekstrajobben min også, så føler at ting ser lyst og positivt ut.

Fungert ganske greit å handle mat for 2 uker, men vi har feilberegnet litt, så måtte kjøpe melk og brød i går, og kyllingfileen som de var utsolgt for den dagen vi shoppa.
Men da vet vi til neste gang at vi må handle inn mer hvis vi skal slippe å handle midt i perioden.

Bilen har begynt å lage litt ulyder og det bekymrer meg litt. Skal prøve å få begynt å spare opp sånn at jeg kan få tatt en service på bilen etterhvert. Forhåpentligvis er det noe som ikke er alt for dyrt å fikse.

Mannen har nå endret skattekortet sitt, så han vil få utbetalt litt ekstra han også.

Enda noen babysteg i riktig retning. Kanskje blir august/september første mnd. vi faktisk går i pluss?








  • Share:

You Might Also Like

0 kommentarer