Lønn inn - lønn ut

By Kirkerotta - 06:18

Det tikket 26 000 blanke kroner inn på kontoen min i dag. Herlig! 


Nå er alt borte! 

Har betalt det meste av regninger, gjenstår bare noen som jeg må ta når barnetrygd kommer og når manne får betalt neste gang. 

Lenge siden regningsbunken har vært så liten! 

Tenkte på det i dag også. Har ikke lenger våkenetter og angst før lønna kommet. Nå vet jeg hvilke regninger som trekkes fra hvilke kontoer og vet også hva jeg får inn og hva som skal ut. (Stort sett) 

Små gleder i hverdagen! Å få penger og betale regningene i tide! 

  • Share:

You Might Also Like

1 kommentarer

  1. Hei!

    Ville bare titte innom og si hei. Hold motet oppe, det går da framover :)

    Ville også si at siden du skrev innlegget om adlinks har jeg trykt på begge reklamene som kommer opp når jeg leser bloggen (på mobilen) hver eneste gang for å støtte deg. Stå på!

    SvarSlett