Noen av mine iHerb favoritter

By Kirkerotta - 09:18

Jeg handler ikke så mye fra iHerb nå for tiden, for det er ikke i budsjettet mitt. Men har handlet en del tidligere og tenkte jeg kunne fortelle om mine favoritt produkter.

Når noen bruker koden min vil jeg få noen få prosenter av kjøpet, og de som handler vil deretter få sin egen kode de kan dele med sine venner igjen, og ha mulighet til å tjene noen kroner selv.
Jeg får ikke betalt for å skrive om produktene utover dette. Men merker likevel innlegget som reklame!

Jeg oppdaget iHerb ved en tilfeldighet, og fant spesielt mye fint til småbarn. I tillegg var jeg på lavkarbo kost en periode og da fant jeg mange ting mye billigere på iHerb enn på helsekostbutikk i Norge.
Veldig bra priser og rimelig frakt, og rask levering!

Med små barn i huset er det kjekt å ha noe snacks å gi barna hvis man f.eks er ute på tur eller hvis de trenger noe å spise mellom måltidene.

Mine små har likt disse veldig godt:


De smaker godt, og man gi de til babyen fra de kryper. 


Disse små youghurt/frukt snacksen smelter på tungen, og passer derfor perfekt for de aller minste som ikke er så god på å tygge enda. Smaker veldig godt, så de litt større syns også disse er gode. 

Begge disse finnes i mange flere smaker også! 

Denne shampooen og såpen lukter helt fantastisk, lavendel er jo også beroligende, så perfekt å gi 
de små et bad med denne før leggetid. 
Praktisk med pumpeflaske. Dette er et fairtrade produkt og produktet har ikke blitt testet på dyr! Og selvsagt ingen parabener eller syntetiske lukter.

Denne er i samme serie og gir masse bobler til badet til de minste! Veldig populær her hos oss! 
Herlig lukt av lavendel. Anbefales!!! 

Disse koppene er mye brukt av minsten. Blir lite søl og mye lettere enn en vanlig tut-kopp som han må løfte. 
Munchin har forøvring mange andre flotte produkter til barn



Har du aldri handlet på iHerb før får du 5 dollar i rabatt ved å bruke koden GEF617



'

  • Share:

You Might Also Like

2 kommentarer

  1. Er dette reklame eller såkalt sponset innlegg? Da skal det i så fall merkes tydelig. Skjult reklame er ikke lov i Norge. Mange andre bloggere har gått på den smellen tidligere. Grunnen til at jeg sier dette er fordi jeg opplever dette som et innlegg i gråsonen, uavhengig om det er sponset eller ikke.

    SvarSlett
  2. Takk for tipset. Da er det merket. Tenkte ikke over det!
    Men ja, dette er nok i gråsonen.

    SvarSlett