Dumpster diving?

By Kirkerotta - 03:06

Jeg har jo hørt om fenomenet tidligere, men aldri sett at det er noe for meg.
Men de siste dagene har jeg fått mer og mer lyst å prøve. Det er utrolig masse mat som ikke er gått ut på dato som kastes hver dag, og tanken på å kunne spare litt på matutgiftene frister selvsagt også.

Det er sikkert mange som syns det høres motbydelig ut, men det får heller være. Har lest så mye i det siste og sett så mye som kastes som er gullegodt.

Mannen min er veldig redd for bakterier osv. men jeg kommer til å desinfisere alt jeg tar med hjem. Og kun ting som er innpakket i plast.

I første omgang kommer jeg nok til å ta en kjøretur rundt for å kartlegge om det finnes containere som er tilgjengelig fra gaten, og se om de har lås.

Er det noen som har noen gode tips? Har fått med meg at jeg bør ta med plastposer, ha på klær jeg ikke er redd for, ha med arbeidshansker, og gjøre dette etter at butikken har steng for kvelden.

Jeg burde vel strengt tatt ta på en parykk, store solbriller og snike meg rundt som en Ninja, for føler at dette er ganske tabu og ville nok syns det var litt pinlig hvis jeg ble tatt på fersken.


  • Share:

You Might Also Like

0 kommentarer