Jeg har vunnet i Lotto!!!!

By Kirkerotta - 21:52

Neida... jeg har jo ikke det, men føles litt sånn. Både jeg og mannen fikk penger igjen på skatten i år, så i dag tikket det inn 25 000 kr på kontoen vår! Oh joy!

Var ganske deilig å bli vekket av sms fra banken om innbetaling i dag ja!

Pengene skal først og fremst gå til å komme ajour med de gjenstående regningene, nedbetaling av gjeld og så er det en del vi trenger å kjøpe. Bl.a håper jeg vi får råd til å kjøpe overmadrass til senga vår, for den måtte vi kaste, skulle vaske trekket og da falt skumgummien fra hverandre fordi den var så gammel.
Så nå ligger jeg oppå en dyne for at ikke det skal gjøre alt for vondt. Gjett om det har vært varmt å sove sånn i denne varmen.
Så ja, det er en ting jeg føler er ganske viktig å få på plass. Blir ikke noe dyre greier, men har funnet en overmadrass til 1000 kr. (Er en av de billigste jeg har funnet i den størrelsen)

Minstemann skal begynne i barnehagen snart, og da er det jo også en del vi trenger. Heldigvis har han bursdag snart, så satser på at besteforeldrene kjøper en del nyttige klær. Hvis ikke så skal jeg prøve å høre litt rundt om det er noen som har noe jeg kan arve, eller betale litt for brukt.
Alle klærne hans er for små nå, så han trenger sårt noen klær. Har jo vært veldig varmt så han har gått mye i bleie her hjemme. Så i sommer har klesforbruket hans vært lavt.
Men ja, han trenger en del nytt. (eller brukt)

Storesøster har også skuffa full av klær som er for små. Men hun har noe som fremdeles passer. Men hun også trenger nok også klær til høsten.
Håper jeg får tak i noe hun kan arve.

Nei, nå må jeg komme meg på jobb. Må ta med meg en bunke regninger og ta en liten ringerunde i en pause i dag, sånn at jeg får oversikt over hvem som skal ha penger hos meg. Har noen regninger fra treningssenteret som jeg ikke har helt oversikt over. Men de skal jeg komme ajour med nå!

Mannen henta posten i går, og kommenterte at vi får så lite post! Tenk så stor forandring fra i fjor høst når jeg ikke henta eller åpnet posten min! Postkassen var alltid full av brev!
Nå får jeg jo litt fremdeles siden jeg ikke er helt ajour, og så får jeg betalingsavtalene mine. Men forskjellen i antall brev er enorm! Nå kan det gå en uke mellom hver gang jeg henter posten, og likevel ligger det kanskje bare 2-3 brev i postkassen!

Jeg har kommet langt fra oktober i fjor. Veldig langt. Det har tatt tid, men nå føler jeg at jeg i alle fall har kontoll!


  • Share:

You Might Also Like

0 kommentarer