Jinxed myself

By Kirkerotta - 04:57

Joda, jeg var såååå positiv i min forrige post. 

Det skulle jeg ikke ha vært. 

Fikk to fakturaer i går. En purring på inkasso fra Lindorff og en fra treningssenteret. Jeg tenkte pytt, pytt, de har jeg jo allerede betalt. 

Ringte derfor først Lindorff, fikk beskjed at nei den var ikke betalt. Hadde betalt to andre den 6 august, men dette var et annet saksnr. BLÆH!!! 

Ringte så treningssenteret og der var det ikke registrert, men vet at det er betalt. (De bruker et eksternt firma til purringer så sikkert ikke fått beskjed) 

Så ser jeg at internetteregningen vår er på tre ganger så mye denne mnd. 
Regner med at det er fordi de stengte ned abonnementet vårt sist mnd pga forsinket betaling. Men 1000 kr i gebyr syns jeg var drøyt!!! Fy f.... 
Gjør det ikke lett for folk med betalingsproblemer.

Blir så lei meg. Føler jeg kjemper og kjemper, og tror hele tiden at nå løsner det endelig og så skjer sånt som dette. 
Sitter her med klump i halsen og tårer i øynene, for jeg er så lei. Så sliten. 

:( 

  • Share:

You Might Also Like

6 kommentarer

  1. Råttent gjort av de å gi dere et så høyt gebyr. Er virkelig utrolig vanskelig når man møter på motbakkene hele tiden. Tenker på deg

    SvarSlett
  2. Ring internettselskapet! Forklar situasjonen. Spør om det er noe som helst de kan gjøre, kanskje gi dere et lavere gebyr?

    SvarSlett
    Svar
    1. ...for tross alt, det aller verste som kan skje er at de sier nei. Og da har du ikke tapt noen ting :) stå på, kirkerotta! Imponert over stå på-viljen din!

      Slett
  3. Nei vær så snill, anbefal ikke bokklubbmedlemskap til noen som virkelig ikke tåler en eneste ekstra utgift! Glemme å avbestille én bok så er det igang med nye gebyrer, inkasso osv. Kjemperisiko i en presset økonomi!

    Det riktige å gjøre uten penger er å sørge for husholdet først, dvs, det er ikke råd til gaver til andre i en slik situasjon. Unger må få noe smått/praktisk, men selv de trenger neppe bøker akkurat nå... det finnes bibliotek.

    Men tipset om assistent-jobb er bra :)

    SvarSlett
  4. Det vil bli bedre når de etterhvert forsvinner en etter en... Hang in there!
    Man kan som MB sier alltids ta en telefon for å se om gebyrene kan reduseres, er du heldig er de behjelpelige.

    SvarSlett
  5. Som alle de over her skriver, dette får du til. Snakk med selskapene, ofte kan de også utsette betalingsfrister og lignende. Mange selskaper er også villige til å investere i gode kundeforhold, har selv gode erfaringer med å lufte tanker om å bytte selskap...

    SvarSlett