Det skurer og går

By Kirkerotta - 07:50

Lønn har kommet, lønn har flydd. Føler at vi er litt i limbo akkurat nå, alle regninger er betalt, vi har penger på matkontoen som venter på å bli "spist opp".

Men har ikke fått betalt ekstra på lån denne mnd. så planen er å gjøre det på mandag!
Da får vi inn rundt 7000 kr. Så da er planen å betale ned ekstra på gjeld, noe må gå til bursdagsgave til et av barna, må sette av litt til bursdagsfeiringen, sette inn mer penger på matkontoen sånn at vi har mat på bordet, og så får vi se hvor mye som blir igjen. Har veldig lyst å sette av penger til regningene i oktober, i tillegg har det ikke gått så bra med å fylle opp julegava kontoen i august/september så kanskje jeg setter av litt der hvis det blir noe igjen.


Siden jeg har betalt alle minimumsbeløp, men ingenting ekstra ser ikke denne oversikten helt bra ut enda. Men den er i allefall orange og ikke rød.
Håper jeg kan poste igjen på mandag, med en grønn-september!

Har forresten funnet meg en ny podcast å høre på. Har jo lenge hørt på Dave Ramsey, men nå har jeg også begynt å høre på Rachel Cruze show.
Baserer seg på samme prinsipper som Dave Ramsey, men podcasten er litt annerledes enn Dave Ramsey sin!
Lyst til å sjekke den ut?  Klikk under:
https://open.spotify.com/show/6FKX10JB6mgLCA3oN0dIw8

Hørte på episoden om minimalisme i går, og fristet litt å starte en liten instagram konto og ha en liten rydde-challenge.
Dag 1, kvitt deg med en ting. Dag 2 kvitt deg 2 ting, osv osv. I løpet av en mnd. har man kastet eller kvittet seg med over 500 ting! Høres befriende ut, spesielt siden bodene mine er kaos!

Lyst å bli med? Følg meg på Instagram. (Akkurat nå har jeg ikke så mye spennende der, men lover at det blir mye mer aktivitet fremover.

https://www.instagram.com/kirkerotta/



  • Share:

You Might Also Like

0 kommentarer