Drøm og virkelighet

By Kirkerotta - 01:48

I natt drømte jeg at jeg fikk et anonymt brev, i brevet sto det at jeg skulle få 10 000 kr i gave! Skal innrømme at jeg var litt skuffet når jeg våkna, og oppdaget at det bare var en drøm.
Jeg hadde jo allerede sett for meg det innhugget denne gaven skulle gjøre i gjelden min.

Men så fikk jeg likevel en god nyhet i dag, og det er at jeg får 3000 kr ekstra denne mnd!

2000 kr skal gå til nedbetaling av gjeld (Dvs. at jeg skal bruke over 4000 kr ekstra til betaling av gjeld i september! YAY! ) , og så har jeg dessverre innsett at jeg må sette av 1000 kr til å oppgradere garderoben til begge barna. De har vokst så mye, og har omtrent ikke klær igjen. Tråler finn.no nå for å se om jeg kan finne noen pakker med klær jeg kan kjøpe som inneholder ALT de trenger for å komme igjennom vinteren.

Så da ble denne dagen ganske bra likevel! Ble ikke 10 000 kr, men 3000 kr kommer godt med det også!

Keep on dreaming!!!! 



  • Share:

You Might Also Like

0 kommentarer